【FUN88乐天堂】【键盘侠】利拉德“忠诚论”终遭反噬 占了便宜还阴阳怪气?😶

[D.Lillard] "My loyalty is my biggest flaw..i’m too solid for this weird ass era"It seems that all the moving around in the league recently hasn’t gone unnoticed for Dame… Gotta give it to Dame, staying loyal in this era is surely the hardest thing to do. What do you think?

乐天堂FUN88官网-乐天堂FUN88备用网址-乐天堂FUN88官网-乐天堂FUN88平台-乐天堂FUN88app-乐天堂FUN88官网入口——乐天堂FUN88(f88dh.com)
欧宝娱乐官网登录-欧宝娱乐官网网址-欧宝娱乐官网-欧宝娱乐平台-欧宝娱乐app-欧宝娱乐官网入口——欧宝娱乐(388ob.com)
迈博myball最新网站|迈博体育官网|最好玩的体育直播观看平台——迈博体育导航(mbo388.com)

【键盘侠】利拉德“忠诚论”终遭反噬 占了便宜还阴阳怪气?😶

[D.Lillard] "My loyalty is my biggest flaw..i’m too solid for this weird ass era"

It seems that all the moving around in the league recently hasn’t gone unnoticed for Dame… Gotta give it to Dame, staying loyal in this era is surely the hardest thing to do. What do you think?

利拉德日前在个人社交账户发文称:“我最大的弱点就是忠诚……对于这个怪异的时代来说,我过于靠谱。”

看来利拉德对联盟近期的各种交易并非熟视无睹……在这个时代保持忠诚确实是最难的,必须得夸夸他。你们觉得呢?

————————

[–]Bulls CliftonCastle 145 指標 8小時前

Dame Lillard is such a loyal guy.

-Dame Lillard

公牛球迷:利拉德:“利拉德真是个忠诚的人呐!”

[–]Lakers ty_kanye_vcool 57 指標 9小時前

Dame and his girlfriend had to struggle a while before he proposed because he automatically thought that anyone with a ring was being disloyal

湖人球迷:利拉德和他女朋友还得磨合一好阵子他才会求婚,因为他下意识地认为任何有“戒指”的人都是不忠诚的。

[–]freddy sbbiq 2847 指標 9小時前

"so what are your strengths"

"ah you see my flaws are my strengths"

“所以你的长处是什么?”

“啊,你懂得啊,我的短板就是我的长处。”

[–]cryogenichrich45 856 指標 9小時前

Sounding like me at job interviews “biggest weakness is I’m a perfectionist” headass

感觉利拉德这话听起来就像是我在面试时候说的“最大弱点是我是个完美主义者”这种憨批话。

[–]Smekledorf1996 242 指標 9小時前

“My biggest weakness is that I care too much”

“我最大的弱点就是我对工作过于上心”

[–]Lakers ty_kanye_vcool 333 指標 9小時前

My biggest weakness is that I’m never gonna quit this job at this stupid-ass failing company

湖人球迷:我最大的弱点就是,我绝不会从这家垃圾公司辞职。

[–]Unlikely Growth 1015 指標 9小時前

Dame is the kinda cat that is a fan favorite but gets murdered in the first season of Game of Thrones

利拉德就是那种《权力的游戏》里讨剧迷喜欢但活不过第一季的角色。

[–]techacct56k 334 指標 8小時前

Lillard the kinda dude in horror movies that helps someone get a boost up and gets himself caught by the killer

他好比恐怖电影里那种帮助别人逃生但自己被杀人魔干掉的人。

[–]Magic dr_pepper50 711 指標 9小時前*

Dame when he hasn’t mentioned how loyal he is in 10 minutes

魔术球迷:憋了有10分钟不提自己有多么忠诚的利拉德↓

【键盘侠】利拉德“忠诚论”终遭反噬 占了便宜还阴阳怪气?😶

[–]Nets LiaM_CS 34 指標 9小時前

Dame was born in the wrong generation smh

篮网球迷:哎,利拉德生错了时代

[–]layupgod 51 指標 10小時前

I respect Dame’s loyalty but I also respect a player’s right to go where he wants in free agency.

我敬佩他的忠诚度,但我也尊重球员们在自由市场上随意选择下家的权力。

[–]Nets brook_lyn_lopez 149 指標 9小時前

I like Dame but this is super corny. You expect this kinda quote from an angsty teen or middle aged suburban mom.

篮网球迷:我很喜欢大米,但他这话太老掉牙了。一般说这种话的都是愤青或者郊区更年期老妈子。

[–][CHI] Brian Scalabrine CoachDT 57 指標 9小時前

Dame so insecure sometimes lmao

公牛球迷:大米有时候太没安全感了,哈哈哈

————————

[–]dropdatdurkadurk 963 指標 10小時前*

Dame Lillard: it’s not honorable to team up with star players. I gotta remind everybody how loyal I am spending my prime years on a non title contender and make sure everybody realizes how I’m like nobody else. It’s so much cooler to pretend you can win a title with CJ McCollum

利拉德:“和球星组队并不光彩。我必须要提醒大家,把巅峰期都奉献给一支无争冠实力球队的我是多么地忠心,我要让所有人都知道我是多么地独一无二。装作可以和麦科勒姆一起争冠,这不得带劲儿得多嘛。”

[–]Heat ythug 93 指標 10小時前

last line got me lol

热火球迷:最后一句说到我心坎儿里了,哈哈哈

[–][MIL] Jrue Holiday kd-is-not-a-snake 155 指標 9小時前*

“I’m too solid for this weird ass era” is waayy too unecessary and conceited

雄鹿球迷:“对于这个怪异的时代来说,我过于靠谱”,这话太没必要了,又自负。

[–]Thanosforeal 58 指標 9小時前*

He’s throwing shade at any star that’s ever moved teams by doing that

Like there are some situations when it’s ok to leave a team lol. I hate lebron and don’t blame him leaving Cleveland either time.

他这话就是在针对所有换过东家的球星。

可有时候换队是很正常的啊,哈哈。我讨厌詹姆斯,但他两次出走克利夫兰我都觉得没毛病。

【键盘侠】利拉德“忠诚论”终遭反噬 占了便宜还阴阳怪气?😶

[–]Grizzlies EatDeeply 1309 指標 9小時前

He walks a perilous line between both “being real/not sweet” and also wanting a lot of attention from the media

灰熊球迷:利拉德既想毒舌做自己,又想博取媒体大量关注,这就是在玩火。

[–][CHI] Brian Scalabrine CoachDT 703 指標 9小時前

Yea lmao. He talks as much shit as all the “sensitive” or “insecure” guys we hate on.

He just hasn’t won enough for people to hate him yet.

公牛球迷:是啊,哈哈哈哈。他这些嘴臭操作和我们讨厌的那些“玻璃心”或“没谱”的人没啥两样。

只是他成就还没到达足以让人反感的地步。

[–]Thanos foreal 439 指標 9小時前

He talks shit passive aggressively like he’s so much better than everyone else cause he decided to stay with his first team his whole career. Like ok dame and where did that get you?

I’m all for loyalty in this era but don’t throw shade at other dudes for leaving to win a ring. Be loyal and go about your business. Giannis doesn’t go around talking about it constantly. He signed his extension and that was that.

他这种嘴臭就是在消极对抗,因为他整个职业生涯都留在母队,就以为自己比其他人强很多……行,大米,那你取得啥成就了呢?

我很赞赏这个时代的忠诚,可你不要对那些为了冠军而离队的球员阴阳怪气啊。你要忠诚,那就管好你自己。字母哥也与雄鹿续约了啊,可他没有成天到处说这个吧。

[–][CHI] Brian Scalabrine CoachDT 157 指標 9小時前

Yeah. If he had a ring and was talking like this that would be one thing。

Never in the Damian Lillard era has this team even been a contender. Their crowning achievement of making the conference finals was them getting swept by the warriors WITHOUT KD.

I’m not trying to go in on dude but it’s just silly. He’s the Reggie Miller of our era, he should stay in his lane here.

公牛球迷:是的,哪怕利拉德是拿了个戒指过后再说这种话也好说。

利拉德在波特兰这么些年,开拓者从来都不是争冠球队。他们的最高成就就是进了西决被没有阿杜的勇士横扫。

真不是我杠,实在是利拉德这话太蠢了。他就是我们这个时代的雷吉-米勒,就该待在自己圈子里。

【键盘侠】利拉德“忠诚论”终遭反噬 占了便宜还阴阳怪气?😶

[–]Pacers MindofShadow 49 指標 7小時前

Reggie made 5 conference finals (one of them pushing 69 wins Bulls to MJ’s only game seven) and a finals when he was the best player on the team. And made another conference finals when he was a role player.

I kinda get the comparison… but pure team wins wise… Reggie is far beyond Dame here.

步行者球迷:巅峰期米勒以队内最佳的身份,五次打进分区决赛(其中一次把69胜公牛逼出了乔丹唯一一次抢7),还有一次总决赛。再就是以角色球员身份进过一次分区决赛。

你的这种比较我懂……不过纯战绩而言……利拉德连米勒尾灯都看不到。

[–]LMAOOOOOOOOOOOO101 131 指標 9小時前*

It’s getting a little annoying lol. I like Dame but we’ve heard him say this a million times. Fact of the matter is that he’s in the perfect place of being able to stay loyal to his team and be a top 10 ish player without having any expectations to win. Other players like young Bron and KD didn’t have that luxury, hence decided to leave. The Giannis extension as a 2x MVP with immense pressure to get over the hump was a much bigger deal IMO, and yet we don’t hear him talk about it every two seconds

哈哈,利拉德这有点招人烦了。我很喜欢他,但他这种话我都听了N多遍了。客观来说,他现在这种位置是最完美的,既能忠于母队,又能不背负夺冠期望坐享联盟前十的地位。这是詹姆斯和阿杜这种球员奢望不来的,所以他们才会决定换队。我觉得更难得的是字母哥,两届MVP顶着巨大的夺冠压力还能和母队续约,可他并没有每隔两秒就提这事儿啊。

[–]Bucks yungchigz 93 指標 8小時前

Yeah I fuck with Dame but I couldn’t imagine Giannis talking like this, I do know how much backlash he’d get in the form of ‘you’re the MVP but ain’t done shit in the playoffs’ tho

雄鹿球迷:是啊,傻批利拉德,但我没法想象字母哥会说这种话,但他要是真说了,那他肯定会被“你是MVP却在季后赛没卵用”这种话喷死。

————————

[–]Mavericks varroth 30 指標 7小時前

Damn this really offended y’all.

独行侠球迷:擦,他这话还真是冒犯了所有人啊。

[–]Raptors YOIMREALLYHAPPY4YOU 11 指標 7小時前

as much as I’m a Dame fan, say this shit when you retire as a Blazer throughout your whole career… KD said the same shit before the whole 3-1 loss to the warriors thing…

猛龙球迷:虽说我超级喜欢利拉德,但这种屁话还是留到在开拓者退役之后再说吧……阿杜在3-1被勇士逆转之前也说过这种话……

【键盘侠】利拉德“忠诚论”终遭反噬 占了便宜还阴阳怪气?😶

[–]Mavericks Alex_Sander077 47 指標 8小時前

Have you heard he’s loyal and that he doesn’t like super teams? You probably have because he has to remind us every single fucking week. The guy has a massive ego

People like him a lot and fair play to him, but I’ve been off the Dame train for a long time. Guy’s gets a pass for so many things other stars don’t.

独行侠球迷:大家是否听过利拉德很忠心、他不喜欢超级球队这种话?大概是听过的,因为他尼玛每个星期都要提一次!这货太自我了。

很多人都很喜欢他,待他也很不错,但我早就对他脱粉了。相比其他球星,他在很多事情上都被偏爱了。

[–]Mysterious_Option_55 72 指標 9小時前

“Give me my props for being loyal and convincing everyone each season I can put up huge numbers and will win a championship with CJ McCollum and Terry Stotts. LOOK AT ME NBA FANS!”

“我这么忠心,每个赛季都能打服所有人,快夸我!我可以刷高分,还会与麦科勒姆和斯托茨教练一起赢得冠军!快看我!NBA球迷们!!!”

[–]Lakers ZenMax1 65 指標 9小時前

I never understood it. The whole narrative in the bubble was that dame was amazing but also that he was disrespected. Everyone was praising him and he would make a bucket and yell “put some respect on my name”. Everyone respects dame!! Stop pretending like he’s not

湖人球迷:我一直都很不解。去年复赛后的整个舆论走向就是利拉德明明很强,却得不到尊重。当时人人都在吹他,他得分之后还会大叫“好好尊重我的名字”。可现实是所有人都很尊重他啊!别搞得像他没得到尊重一样!

[–]Rockets mdzealot 532 指標 9小時前

if you’re fine never winning a championship that’s cool but you don’t have to bring it up every 5 minutes lol

火箭球迷:如果你对从未夺冠感到心安理得,那也没啥,但你真没必要每隔五分钟就说一次,哈哈哈哈

【键盘侠】利拉德“忠诚论”终遭反噬 占了便宜还阴阳怪气?😶

[–]Suns 123 指標  Stormdude127

I don’t think he is fine never winning a championship, but he knows it’s too late to go back on his decision. That’s why he keeps bringing it up, he wants to convince everyone (including himself) that he’s totally cool with never winning a championship.

太阳球迷:我觉得他并不满足于无冠,但他很清楚现在反悔为时已晚。所以他才要反复提这事儿,他想让所有人(包括他自己)都觉得,自己完全不介意终身无冠。

[–]Rockets PonchoHung 18 指標 4小時前

It’s too late to go back on his decision

The man is 30. He’s not exactly a dinosaur.

火箭球迷:“现在反悔为时已晚。”他才30岁好嘛,他又不是恐龙。

[–]Warriors WorkingContext 32 指標 6小時前

He’s putting himself in a box too, he literally can’t leave or else he’d be a hypocrite

勇士球迷:但他已经作茧自缚了,还真不能离队,不然他就是个伪君子。

[–]Suns HarukiMuracummy 194 指標 8小時前

He absolutely deserves to be roasted if he ever leaves. Even if its during the twilight of his career and Blazers are awful.

He chose to make this his entire brand

太阳球迷:如果他哪天离队了,那绝对该被喷。哪怕是到了生涯暮年或者是开拓者稀烂,也不能走。

是他自己选择了这种人设。

[–]91jumpstreet 432 指標 9小時前

i love how Dame acts like getting $200 million to remain ringless with 0 pressure is somehow honorable

拿着两个亿薪水的利拉德一个冠军都没有,还毫无压力,但他居然还觉得挺光彩,我就喜欢他这种态度。

【键盘侠】利拉德“忠诚论”终遭反噬 占了便宜还阴阳怪气?😶

[–]Guwop25 200 指標 9小時前

Don’t forget never playing defense with 0 criticism from his teammates or coaches

还有啊,从不防守也不会被队友或教练批评。

[–]Deep FuccingValue 167 指標 9小時前

Or have one of the most embarrassing playoff series of all time vs the Pelicans and no one ever brings it up.

But sure, Dame should want to go to the Lakers or Nets and be put under a microscope

再就是面对鹈鹕打出了史上最丢人的系列赛之一,结果还没人揭伤疤。

不过呢,利拉德就该去湖人或者篮网,体验一把显微镜下的生活。

————————

[–]Suns epicblitz 29 指標 9小時前

Dang what the hell everyone turning on Dame in this thread lmao

太阳球迷:我擦,这是咋了,怎么人人都在背刺利拉德,哈哈哈哈

[–][NYK] Mitchell Robinson Summerzz1 21 指標 7小時前

This sub is just hate hate hate. Ya are so pathetic.

尼克斯球迷:这个论坛一天到晚就知道喷,太可悲了

[–]Elephant_Financial 22 指標 8小時前

Well at least there’s this thread for the next time someone says “dame never gets any hate”

至少下次有人说“从来都没有喷利拉德”的时候,可以把这个帖子拿出来。

[–][ATL] Dominique Wilkins AlBoumPhoto 206 指標 9小時前

Dame saw the supermax dollar signs, others saw the potential of silverware. Live and let live.

老鹰球迷:利拉德看到了续约后的超级顶薪,其他人看到了夺冠的可能。就各自安好呗。

[–][LAL] Kostas Antetokounmpo LAtotheA 16 指標 8小時前

What the hell is this thread lmao. Were these all the people waiting to come out the wood works to hate on Dame?

老鹰球迷:特么这个帖子是咋了啊,哈哈哈。这些人难道是专等着这个机会跳出来喷利拉德的吗?

[–]Responsible Warthog10 119 指標 7小時前

This entire post is one of the wildest circlejerks i’ve seen in a while

好久没看到这种疯狂的群嘲场面了。

【键盘侠】利拉德“忠诚论”终遭反噬 占了便宜还阴阳怪气?😶

[–][CHI] Tyrus Thomas greghardysfuton 78 指標 6小時前

I mean I like Dame and legitimately respect the loyalty and hate the superteam era, but I’m not surprised to see the reaction here and feel some of it myself because he takes every opportunity imaginable to remind everybody all about it. Was everybody here just waiting to hate on Dame or was Dame just waiting to randomly bring up how loyal he is for the millionth time? Lol

公牛球迷:这么说吧,我是蛮喜欢利拉德的,尊重他的忠诚度,而且我也很讨厌超级球队,但是我看到大家的反应并不奇怪,甚至还有点认同,因为他只要有机会就会旧事重提。到底是大家在这儿专等着这个机会喷利拉德呢?还是他专等着这第N次机会随意吹吹自己有多忠心呢?嘿嘿嘿

[–][BOS] Paul Pierce freerealestatedotbiz 82 指標 8小時前

Maybe if dudes didn’t keep conspiring to build superteams, loyal players like Dame would actually have a shot to win a ring

凯尔特人球迷:要不是那些球员老想着组建超级球队,也许利拉德这种忠心的球员还真有机会夺冠。

[–]NBA HitboxOfASnail 55 指標 6小時前

What if i told you…superteams have always existed?

You could trace the history of the NBA back for like 4 decades and there has only ever been like 1 or 2 teams that could ever win it all in a given year. There are eras of dynasties successively as far back as you care to look, with only random teams like the 2019 raps and the 2011 mavs sprinkled here and there.

Lets not act like basketball is some great parity sport. This isnt new.

那要是我跟你说……超级球队一直都存在呢?

你可以往前推个40年左右,这段时期也就有那么一两支平民球队能在特定年份夺冠。

随便你怎么追溯过往,王朝球队总是一波接一波的,也就是19年猛龙和11年小牛这种球队能偶尔冒个头。

都别装了行吗,篮球压根就不是实力很均衡的运动,常识好嘛。

————————

来源:Reddit

编译:云长刮个痧

美帝键盘侠—歪果仁精彩评论汇总

蜗牛娱乐|蜗牛德州|蜗牛扑克|蜗牛娱乐官网|蜗牛娱乐唯一备用网站——蜗牛备用网址(ggallnew.com)
大发体育Dafabet|大发体育官网|dafa888|大发娱乐场——大发娱乐城(dafa22.com)
乐天堂彩票-极速快乐彩、时时彩、北京赛车等多元彩票玩法,立即下载APP送38元——乐天堂fun88(fun888.xyz)

以上资讯由FUN88乐天堂中文官网(www.fun88dh.com)整理发布!

本文来自网络,不代表Fun88乐天堂中文资讯网立场,转载请注明出处:https://www.fun88dh.com/archives/8309.html

作者: FUN88乐天堂

发表评论

您的电子邮箱地址不会被公开。 必填项已用*标注

联系我们

联系我们

0898-88881688

在线咨询: QQ交谈

邮箱: [email protected]

工作时间:周一至周五,9:00-17:30,节假日休息

关注微信
微信扫一扫关注我们

微信扫一扫关注我们

关注微博
返回顶部